Přijďte si poslechnout

Pozvánek z facebooku mi chodí tolik, že je ani nestíhám otvírat, tím méně číst. V tom množství se však přece občas najde pozvánka na akci, která stojí nejen za přečtení, ale i za návštěvu. Mezi takové patří autorské čtení Magna Litera, které, přestože se poprvé konalo v dubnu, stává se pomalu tradicí.[ více ]

středa 10. červen 2015 11:28 | Reputace článku: 5,23

Do nitra Blba Llewyna

To divné jméno v nadpisu článku není překlep. To je rým. S čím bude řečeno později.[ více ]

středa 2. duben 2014 02:44 | Reputace článku: 4,83

Vítejte v Cerkově

Obvykle se na konci roku sestavují různé přehledy proběhlých kulturních, sportovních a dalších společenských akcí. Já si takový přehled sestavuji i sama pro sebe, a souhrn toho nejzajímavějšího chystám na některý příští blog. Letos jsem měla trochu víc zážitků z oblasti literatury, a to i díky mým kolegyním blogerkám, Monice a Martině, které vydaly letos další knížky. Celkem nedávno měla křest kniha Martiny Bittnerové „V průšvihu“, a právě této knížce je věnován dnešní článek.[ více ]

čtvrtek 26. prosinec 2013 22:30 | Reputace článku: 6,41

Monika - romantická realistka

Malináda, Jemnolásky, Milovánky jako názvy knížek a k tomu ilustrace s ženskými postavami jako z dětských vystřihovánek, kterým jsme oblékaly papírové šatičky....Přesto knížky spisovatelky a blogerky Moniky Petrákové nejsou "růžová knihovna" pro zhýčkané, rozmazlené slečny, které si z nudy čtou samy o sobě, ale příběhy skutečných žen, které chodí do práce, nacházejí, budují a ztrácejí partnerské vztahy, řeší problémy přátel, a přitom se musí starat o tisíc dalších věcí všedního života.[ více ]

čtvrtek 21. listopad 2013 21:37 | Reputace článku: 9,13

Martina – Dáma z 19. století

Když jsem publikovala článek o Velvarech, tak jsem v závěru slíbila, že se zmíním o důvodu své návštěvy tohoto malebného městečka zas někdy příště. Ta chvíle právě nastala, a já mohu prozradit, že jsem jela do Velvar na přednášku Martiny Bittnerové o Vilému Dušanu Lamblovi. Zároveň tímto příspěvkem otvírám nový cyklus, který chci věnovat zajímavým ženám, s nimiž se znám, a které mě něčím zaujaly.[ více ]

čtvrtek 13. červen 2013 10:00 | Reputace článku: 7,43

Eliška Anna Kubičková

Eliška Anna Kubičková

Původní záměr byl fotoblog, ale občas sem napíšu i nějakou úvahu, recenzi či reportáž ze zajímavé akce.

Vystudovala jsem strojní inženýrství, aplikovanou elektrotechniku, základy průmyslového designu a základy tvůrčího psaní. Mám praxi v průmyslu, vzdělávání a výzkumu, od r. 2013 pracuji jako OSVČ. Věnuji se zpracování digitalizovaného obrazu, marketingovým výzkumům a umělecké tvorbě.

REPUTACE AUTORA:
0,00

Tipy autora